Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2013, 52024 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2013, 57901 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 33000 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2013, 40839 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2014, 39769 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2015, 52272 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 41797 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 31925 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2017, 23398 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 17239 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2017, 11826 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2017, 14723 Km
Merkdealer
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 39196 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2018, 12849 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2020, 27855 Km
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion