Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.999,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2013, 44929 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2013, 48418 Km
Merkdealer
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 39655 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2013, 31835 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2013, 25000 Km
Merkdealer
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 30037 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2014, 16963 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2015, 26065 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2015, 16907 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2015, 42180 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2015, 35556 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 32904 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2016, 25375 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2017, 71000 Km
Merkdealer
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 27254 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 501 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2020, 4274 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2020, 5128 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2020, 3000 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiŽntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2022 Motoroccasion