Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW K 75 C
BMW K 75 C
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1987, 91793 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1990, 84968 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.775,- p/mnd klik hier
1991, 94754 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1991, 72581 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1992, 86909 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1992, 126544 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1992, 92754 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1993, 235131 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1993, 17543 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1994, 88681 Mls
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1997, 78632 Km
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion