Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 C ABS - 2000

Garantie: Ja
165631 Km
Zwart
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze zeer nette en goed onderhouden BMW R 1200 C uit bouwjaar 2000.

Prachtige en ontzettend goed onderhouden motorfiets welke zojuist nog een volledig uitgevoerde grote beurt heeft gehad.

Laat je niet afschrikken door de ''belegen'' kilometerstand, in deze staat is een BMW R1200C eigenlijk niet te vinden, zeer nette velgen, spaken / lak en chrome werk ! echt een prachtige machine welke van een liefhebber geweest is.

Beschikt over meest comfortabele stuur variant, ABS, origineel BMW lederen zadeltassen, duoseat, zojuist uitgevoerd groot onderhoud, (kleppen / filters / vloeistoffen /accu) zeer mooi ! 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion