Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
RACING-RED UNI
Vermogen:
93 kW
Teller:
65.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Koppel: 125 Nm
Afmetingen (LxBxH): 226 x 98 x 149 cm
Tankinhoud: 30 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Aantal eigenaren: 2

Complete en nette BMW R 1200 GS Adventure.
Deze GSA hebben wij nieuw geleverd en onderhouden.
Hij is verlaagd af-fabriek.

Deze staat in de showroom van Apeldoorn.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Dynamicpakket, Handprotectoren, Handvatverwarming, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferdragers Aluminium, Kofferset, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Verlaagd af fabriek, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Apeldoorn
Stadhoudermolenweg 99
Apeldoorn
Plan de route
055-3668591
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion