Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 R - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
100 kW
Teller:
28.708 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - 2025
Modelcode: K53
Typenummer: 0M71

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 113 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
AG Intern (0909), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bluetooth, Connected services, Cruise control (0538), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard (0636), Motorspoiler (0580), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Sportdemper (019G), Sportstuur (0614), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm sport (0560)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion