Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2023, 12590 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 12200 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2023, 8918 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2023, 1246 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 10870 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 6345 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.445,- p/mnd klik hier
2024, 6857 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.749,- p/mnd klik hier
2024, 2650 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 24.888,- p/mnd klik hier
2024, 14988 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 7750 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 7125 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 5600 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 10951 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 24.995,- p/mnd klik hier
2024, 5950 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.450,- p/mnd klik hier
2024, 35299 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.750,- p/mnd klik hier
2024, 11210 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 25.945,- p/mnd klik hier
2024, 9409 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.990,- p/mnd klik hier
2024, 10855 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.995,- p/mnd klik hier
2024, 4687 Km
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion