Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
RACING BLUE METALLIC (N2L) (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
107 kW
Teller:
28.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modelcode: KA1
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Typenummer: 0M21
Opties en Accessoires:
Adaptieve rijhoogte hulp (20D), Anti diefstal alarm (603), Centrale vergrendeling (417), Comfort buddyseat laag (77D), Double silencer (19I), Dynamic pakket (235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (20B), Electrisch verstelbaar windscherm (559), Handkappen uitbreiding (58A), Intelligent Emergency Call (eCall) (6AC), Kofferdragers links & rechts (681), Kruisspaakwielen II (77K), Middenstandaard (636), Navigatie voorbereiding (272), Passagiers kit (413), Rijmodi Pro (224), Schakelassistent Pro (222), Sports Brake (2NA), Stijlvariant GS Trophy GS (457), Teleservices (6AE), Touring pakket (233), Verchroomde uitlaatbochten (340), Voertuiginformatie Nederlands (386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ekris Motorrad
Australielaan 30
Maastricht Airport
Plan de route
043-3588080
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1972 - De BSA Group heeft een oplopende schuld van 3,3 miljoen pond. Het bedrijf besluit in 1972 dan ook om het personeelsbestand te reduceren van 3.000 werknemers naar 1.000 door samenvoeging van produktielijnen. Turner overlijd en Poore, ook redder in 1960, neemt de plaats over. Zonder waarschuwing kondigt hij in september 1974 de sluiting van de fabriek in Meriden aan. Omdat er van de 4500 arbeidsplaatsen er 3000 al direct verdwijnen en ook hun produkt in handen van een concurrerende firmaF dreigt te vallen houdt het personeel een staking. Hierop wordt direct de fabriek gesloten. Poore overweegt ook om de naam Triumph op de goedkopere Norton modellen te voeren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion