Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 60
BMW R 60
€ 13.950,- p/mnd klik hier
1968, 50967 Km
BMW R 60 US
BMW R 60 US
€ 12.250,- p/mnd klik hier
1969, 72841 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1970, 47507 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1970, 32010 Mls
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1971, 81739 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1971, 78094 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1972, 135127 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.650,- p/mnd klik hier
1972, 69137 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1973, 29024 Km
BMW R 60/6
BMW R 60/6
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1976, 55238 Km
BMW R 60/6
BMW R 60/6
€ 12.499,- p/mnd klik hier
1976, 99263 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1977, 50046 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1977, 18841 Km
BMW R 60/6
BMW R 60/6
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1977, 55673 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1978, 26213 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 6.850,- p/mnd klik hier
1978, 9910 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion