Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2014, 14100 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 87499 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 18800 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 11.745,- p/mnd klik hier
2015, 16999 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 13.350,- p/mnd klik hier
2015, 13700 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2015, 7601 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2016, 15350 Km
Merkdealer
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 8242 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 9021 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2016, 10601 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2017, 38950 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2017, 13000 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 13.490,- € 14.490,- p/mnd klik hier
2017, 8416 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 14.650,- p/mnd klik hier
2017, 15156 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2018, 12880 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2018, 11707 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 501 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2019, 2420 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2020, 639 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 17.990,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŽxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2022 Motoroccasion