Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Nieuw
Zephyr Blue, Gem Black
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Compacte naked bike
 

Met de nieuwe 125NK presenteert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment met een compact ontwerp, moderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk. Uniek voor A1 rijbewijsklasse.

De CFMOTO 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor die 14,4 pk levert bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. De wielbasis van 1.360 mm zorgt voor wendbaarheid en de zithoogte van 780 mm maakt het model toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het gewicht van 142 kg draagt ook bij aan een gemakkelijke bediening.

De 125NK heeft een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat het gewicht vermindert. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting achter zijn ontworpen voor een comfortabele vering. Het remsysteem omvat een 292 mm enkele schijfrem met een remklauw met dubbele zuiger aan de voorzijde en een 220 mm schijfrem met remklauw met enkele zuiger aan de achterzijde. De 125NK is uitgerust met ABS en tractiecontrole.

Modern uitgerust

Het moderne design en de goede eigenschappen spreken in het voordeel van de 125NK.
Op het gebied van elektronica is de CFMOTO 125NK modern uitgerust. Het gehele verlichtingssysteem - koplampen, achterlicht en richtingaanwijzers - bestaat uit LED's. Het 5-inch TFT-display toont duidelijk alle belangrijke informatie en is gebruiksvriendelijk ontworpen. Er is een optionele T-Box verkrijgbaar, die extra connectiviteitsfuncties biedt. De CFMOTO 125NK is verkrijgbaar in Zephyr Blue en Gem Black.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion