Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2025

Nieuw
Black/Red
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De CFMOTO 450 CL-C is meer dan alleen een cruiser. De perfecte combinatie van details en klassieke accenten, waarbij het cruiser-ontwerp soepel verandert in een geest van onbeperkte vrijheid.

450CL-C is een meesterwerk met een prachtig ontwerp dat alle ogen trekt. De buitenkant heeft een klassieke uitstraling, geaccentueerd door een zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje en het logo van de zilveren ring uit 1989 zijn een eerbetoon aan erfgoed en vieren een tijdloze erfenis.

Met een indrukwekkend maximumvermogen van 30 kW bij 8.000 tpm en een zorgvuldig gekalibreerd koppel bij lage toerentallen, dat een maximumkoppel van 42 Nm bij 6.250 tpm bereikt, straalt de 450CL-C charme van trip uit. De krukashoekvan 270° en de dubbele balansassen zorgen samen voor een soepele, gecontroleerde rit, zodat trillingen uw rijplezier nooit onderbreken.

Gates’ innovatieve riemaandrijving voegt moderne technologie toe aan de klassieke cruiser, levert efficiënt vermogen en straalt verfijning uit.
De 450CL-C biedt een balans tussen comfort en stijl. Met een zithoogte van 690 mm biedt hij de rijder absoluut comfort.Het leren zadel is behandeld met revolutionaire Pinstripe® Retro-technologie. Door ongeëvenaard comfort te combineren met tijdloze stijl, belichaamt elke reis de ware geest van reizen.

Gewicht van 181 kg zorgt voor stabiliteit tijdens het rijden.

450CL-C brengt innovatie in de ervaring met een 3,6″ retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt, met ingebouwde schakel- en uitdoofherinneringen. Deze intelligente technologie verhoogt het rijplezier.

T-box maakt een naadloze verbinding van het voertuig met de telefoon mogelijk en biedt functies zoals OTA-upgrade, MotoPlay, beveiligings- en antidiefstalfuncties, routeregistratie en realtime weergave van voertuiginformatie via de app. Gebruik CFMOTO RIDE. Dit verbetert de rijervaring door gemak binnen handbereik te brengen.

€ 7.199,- (Inclusief BTW, BPM en afleverkosten en 5 jaar garantie!)

 

  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion