Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 NK - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
.
Vermogen:
66 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij

CFMoto 675 NK


- Merk: CFMoto
- Model: Tour
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2025
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 675 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 189 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW

Inruil Mogelijk

Exterieur

- LED achterlichten
- LED koplampen

Infotainment

- WiFi

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bluetooth


Op de EICMA breekt CFMOTO door in het naakte segment met de nieuwe 675NK. De agressieve styling, ontworpen door Modena40 studio, onthult de 675 cc DOHC driecilinder motor. Dit blok levert 90 pk vermogen en 70 Nm koppel. De transmissie heeft een zesversnellingsbak met Quick Shifter en een slipkoppeling.
Het zeer sterke stalen perimeterframe is gecombineerd met een lichtgewicht aluminium achterbrug, afgeleid van zijn sportievere broer. De 675NK behoudt een wielbasis van 1400 mm, maar heeft specifieke chassisafmetingen, met een balhoofdhoek van 26,5° en een naloop van 94 mm. De vering van het merk KYB is zowel voor als achter verstelbaar.
Het remsysteem van J. Juan bestaat uit een paar radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers op remschijven van 300 mm aan de voorkant, terwijl de remschijf aan de achterkant een remschijf van 220 mm heeft met een remklauw met één zuiger. De zithoogte is 810 mm, waardoor de naked bike met een drooggewicht van 175 kg goed manoeuvreerbaar is.

Het instrumentenpaneel heeft een TFT-kleurenscherm en tractiecontrole en ABS zijn standaard. De verlichting is volledig LED met een kenmerkende lichtsignatuur. Tot slot zijn er verbindingsopties zoals Bluetooth en Wi-Fi, samen met de CFMOTO Ride App.
De nieuwe CFMoto 675NK nakedbike is onthuld op de EICMA en is zoals verwacht gebaseerd op het driecilinderplatform van de 675SR-R. Deze variant bedoeld is om ervaren motorrijders te boeien die de voorkeur geven aan een nakedbike-ontwerp boven de fully faired 675SR-R sportmotor.
De 675NK wordt aangedreven door CFMoto's nieuw ontwikkelde driecilinder DOHC-motor die een geclaimde 66 kW (88 pk) produceert bij 11.000 tpm en een koppel van 68 Nm bij 8250 tpm. De 650NK haalt 0-100 km/u in een tijd van 3,9 seconden.

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth, LED achterlichten, LED koplampen, WiFi, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion