Nieuwsbrief:

DUCATI  851 STRADA - 1992

Garantie: Ja
54070 Km
Rood
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati 851 Strada NL motorfiets! 
12.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 1992
• 54.070 KM  
• Nederlandse motorfiets! 
• Sil Motor uitlaten ( origineel aanwezig ) 
• Carbon voorspatbord  
• Incl. volledige service beurt
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop ) 
 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.

    Donderdag 10:00 / 17:00
    Vrijdag        10:00 / 17:00
    Zaterdag     10:00 / 15:00 

    Daarnaast werken wij op afspraak. 

    VBM Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion