Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SPECIALE - 2018

Garantie: Ja
1967 Km
SPECIALE TRICOLORE
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Garantie: Geen

0336/1500
Nederlandse motor, geen import.

De Ducati V4 Speciale is een exclusieve en high-performance sportmotorfiets die behoort tot de Ducati Panigale V4-familie. De Panigale V4-reeks is een serie sportmotoren die zijn gebaseerd op de Ducati Desmosedici MotoGP-racefiets en bekendstaan om hun indrukwekkende prestaties en geavanceerde technologie. De "Speciale" -uitvoering is een nog exclusievere en aangepaste variant van de standaard Panigale V4.

Hier zijn enkele kenmerken en specificaties van de Ducati V4 Speciale:

Motor: De Ducati V4 Speciale is uitgerust met een krachtige 1.103 cc V4-motor met vier cilinders. Deze motor is in staat om aanzienlijke prestaties te leveren, met een vermogen van ongeveer 214 pk. Dit maakt het een van de krachtigste straatlegale motorfietsen die Ducati ooit heeft geproduceerd.

Chassis: Het chassis van de V4 Speciale is lichtgewicht en stijf, met hoogwaardige ophangingselementen, waaronder een verstelbare Öhlins-voorvork en een Öhlins-achterschokdemper. Dit zorgt voor uitstekende handling en controle.

Remmen: De motorfiets is voorzien van geavanceerde Brembo Stylema-remklauwen voor superieure remprestaties.

Design: De Ducati V4 Speciale heeft een opvallend en agressief ontwerp, met een gestroomlijnde carrosserie en aerodynamische kenmerken die zijn geïnspireerd op de racewereld.

Technologie: De motorfiets is uitgerust met geavanceerde elektronica, waaronder meerdere rijmodi, tractiecontrole, wheeliecontrole, quick-shifter, en een volledig digitaal instrumentenpaneel.

Materialen: De V4 Speciale maakt gebruik van hoogwaardige materialen, zoals koolstofvezel voor onderdelen zoals de kuip, spatborden en wielen, wat bijdraagt aan gewichtsbesparing en prestatieverbetering.

De Ducati V4 Speciale is een zeer exclusieve motorfiets met beperkte beschikbaarheid. Het is bedoeld voor ervaren motorrijders en enthousiastelingen die op zoek zijn naar een motorfiets met topprestaties, geavanceerde technologie en een unieke uitstraling. Door zijn exclusiviteit en technologische innovaties is de V4 Speciale een gewild verzamelobject en een indrukwekkend voorbeeld van de technologische expertise van Ducati. Deze motorfiets vertegenwoordigt de top van Ducati's productaanbod en biedt een opwindende rijervaring voor degenen die het geluk hebben er een te bezitten.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion