 |
| Motor | L-Twin, Desmodromic distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
| Boring x slag | 98 mm x 98 mm |
| Cilinder inhoud | 1,079 cc |
| Comp. verhouding | 11:1 |
| Kleppen | 4 kleppen |
| Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinspuiting, Ø55 mm gasklephuis met volledige Ride by Wire (RbW) |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 86 pk / 63 kW bij 7,500 tpm |
| Max. koppel | 88 Nm bij 4,750 tpm |
| Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Stalen Trellis buizenframe |
| Vering voor | Marzocchi volledig instelbare Ø45 mm usd-vork |
| Vering achter | Kayaba monoshock, pre-load en rebound instelbaar |
| Remmen voor | 2 x Ø320 mm semi-zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4.32 remklauwen, 4-zuiger, axiale pomp met Bosch Cornering ABS |
| Remmen achter | Ø245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch Cornering ABS |
| Voorband | Pirelli MT 60 RS 120/80 ZR18 |
| Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
| Wielbasis | 1,514 mm |
| Lengte | 2,190 mm |
| Breedte | 895 mm |
| Hoogte | 1,330 mm |
| Zithoogte | 810 mm |
| Drooggewicht | 189 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | Een van de grootste iconen van de jaren `60 en `70 is herboren. Een motorfiets die het gevoel van vrijheid uit die jaren volledig belichaamt: de Scrambler. En vandaag de dag is hij groter dan ooit. Maar het is niet alleen het motorvermogen wat is gegroeid: meer technologie, meer premium materialen, meer kracht. Alles in pure Ducati stijl. De nieuwe Scrambler brult als nooit tevoren. |