Nieuwsbrief:

FANTIC  XM 50 COMPETITION - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Wit/Rood
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Fantic 50cc modellen zijn zeer hoogwaardige bromfietsen, De 50cc modellen worden ook in 125cc 250cc motoren gebouwd.
Dit geeft direct aan dat het eigenlijk om een motor gaat met een bromfietsblok dit is aan de gehele machine te zien.
Met een zeer hoogwaardig frame, een uitzonderlijk sterk link systeem,  USD voorpoten, en echte remmerij,
maken deze brommer tot de robuuste en comfortabelste in zijn klasse.

De Performance en competitie modellen zijn zowel Enduro als Supermotard  te verkrijgen.

De performance en Competition modellen onderscheiden zich van een basis uitvoering tot de meest uitgebreide versie.

De verschillen op een rijtje:

 

Performance                      €4190,-                   
Crmo Stalen achterbrug                         
Zwarte USD voorpoten                          
Achterpomp met prolink systeem         
22mm stuur                                           
Standaard allu kroonplaten                   
Big One demper                                    
Standaard afwerking                             
Beschermer, kettingbeschermer
 

Competition                       €4690,-
Aluminium achterbrug
Rode USD Factory Look voorpoten
Afstelbare achterpomp met expansie en prolink systeem
 28mm stuur
CNC gekleurde kroonplaten
Big One Carbon demper
 Meegekleurde delen zoals rempomp
 

De Fantic XX50 is een Bewo aangepast en getuned model, deze zijn speciaal geprepareerd voor de MX50 Standaard of Superklasse 50cc competitie.
Met zijn slechts a 75kg en a 14-18 pk is dit echt een kant en klare machine om de strijd aan te gaan voor de Titel in deze unieke klasse.

Mogelijkheden zijn haast oneindig groot, en met onze ervaring met de Fantic 50cc is er altijd wat bij u past.

Prijs op aanvraag.

Kijk voor meer informatie over deze klasse op www.mx50.nl

SCHAKELBROMMER, CROSSBROMMER, 50CC CROSSER, BETA RR, RIEJU, DERBI, VENT, SCHERCO

OPTIE HANDGELASTE FANTIC FACTORY UITLAATSYSTEEM €395 EURO

  • Bekijk onze site of sociale media voor meer details
    Wij hebben meer dan 40 cross en Enduro motoren op voorraad,

    Gebruikte motoren zijn enkel klanten motoren, dus wij kennen de motoren, deze motoren zijn geheel nagezien

    Wij zijn de eerste Full Fantic dealer van Nederland!

    Wij werken al sinds 2009 samen met Fantic Motor.

    Grootste onderdelen voorraad van de Benelux!

    Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp

    Volg ons op Facebook, instagram, Tiktok en YouTube voor alle laatste nieuws en services!

    Ook voor Fantic merchandise en gebruikte onderdelen bent u bij ons aan het juiste adres!

    !!!TIP!!! WIJ HEBBEN OOK EEN AQAUBLAST SERVICE! ( MAAK JOUW ONDERDELEN WEER NIEUW)

    Openingstijden:

    maandag:    Gesloten
    dinsdag:      09:00–12:30    13:00–18:00
    woensdag:  13:00–18:00    19:00–20:30
    donderdag:  09:00–12:30   13:00–18:00
    vrijdag:         09:00–12:30   13:00–18:00   19:00–20:30
    zaterdag:     10:30–12:00
    zondag:       Gesloten
    maandagGesloten

    www.bewomotoren.nl
    +31616681891





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion