Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY LO FLSTFB - 2010

Garantie: Ja
2222 Km
BLACK DENIM
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SLECHTS 2222 KM !!!
Zeer mooie Fatboy met slechts 2222 km, moet nog ingereden worden.

Mooie accessoires, zie onderstaand :

* 1600 CC Twincam motorblok.
* 6 versnellingen.
* Fabrieksalarm.
* Breed dik stuur, bedrading intern.
* Koplamp nacelle.
* Zweefzadel.
* Afneembaar windscherm.
* Voorvork geheel zwart uitgevoerd.
* Speciale openluchtfilterkit.

Deze Harley-Davidson is rijklaar maar excl. garantie.

Extra garantie pakketten :

A pakket : Volle tank en 2 jaar garantie € 553,--.
B Pakket : Volle tank, grote beurt en 2 jaar garantie € 695,--.

Harley-Davidson Insurance : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

ALLE MERKEN INRUIL MOGELIJK !

U rijdt deze Harley al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

H-D Point is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Nieuwe en gebruikte Harley's worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
klaar gemaakt.
voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0512-760061




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2024 Motoroccasion