Home
Contact
Disclaimer
Sitemap
Login
Nieuwsbrief:
Aanmelden
Motorplein
Motoren zoeken
Motor gegevens
Alle motoren
Aanbiedingen
Favorieten
ZOEK:
Motor zoeken
Eenvoudig zoeken
Geavanceerd zoeken
MODELLEN 2025
Occasions
Nieuw
Merk:
Type:
Categorie:
Categorieën
All Off Road
Cross
Custom Cruiser
Enduro
Minibike
Motorscooter
Naked
Overig
Quad
Retro
Sport
Super Sport
Supermotard
Toer
Trial
Trike
Zijspan
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
▼
Minder opties
▲
Motorinhoud:
-
Vermogen:
-
Geschikt voor:
Electrisch
BTW Verrekenbaar
Afstand:
Alle
10 km
25 km
50 km
75 km
100 km
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
MODELLEN 2025
Advertentie
Like ons op facebook
Motoroccasion
Zoeken
Sorteer op:
Merk + Type ↗
Merk + Type ↘
Bouwjaar ↗
Bouwjaar ↘
Prijs ↗
Prijs ↘
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.
Een stukje historie:
MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
BAD BOY
BREAKOUT
CONVERTIBLE
CROSS BONES
CVO PAN AMERICA
CVO ROAD GLIDE ST FLTRXSTSE
CVO STREET GLIDE
DEUCE
EIGENBOUW
ELECTRA GLIDE CLASSIC
ELECTRA GLIDE HIGHWAY KING FLHFB
ELECTRA GLIDE POLICE
ELECTRA GLIDE REVIVAL
ELECTRA GLIDE STANDARD
ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC
ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED
FAT BOB
FAT BOY LO
FAT BOY SPECIAL
FAT BOY S
FAT BOY
FLHXU STREET GLIDE ULTRA
HERITAGE NOSTALGIA
HERITAGE SOFTAIL CLASSIC
HERITAGE SOFTAIL
HYDRA GLIDE REVIVAL
LIVEWIRE
LOW RIDER EL DIABLO
LOW RIDER ST
LOW RIDER S
LOW RIDER
NIGHT TRAIN
NIGHTSTER SPECIAL
PAN AMERICA 1250 SPECIAL
PAN AMERICA 1250 ST
PAN AMERICA 1250
PAN AMERICA RA 1250
ROAD GLIDE LIMITED
ROAD GLIDE
ROAD KING CLASSIC
ROAD KING CUSTOM
ROAD KING
ROCKER
SERVICECAR
SHOVELHEAD
SOFTAIL CUSTOM
SOFTAIL DELUXE
SOFTAIL FXDR/S
SOFTAIL SLIM
SOFTAIL SPORT GLIDE
SOFTAIL STANDARD
SPORT GLIDE
SPORTSTER CUSTOM 1200
SPORTSTER CUSTOM 883
SPORTSTER DE LUXE 883
SPORTSTER FORTY-EIGHT
SPORTSTER HUGGER
SPORTSTER IRON 1200
SPORTSTER IRON 883
SPORTSTER LOW 1200
SPORTSTER LOW 883
SPORTSTER NIGHTSTER
SPORTSTER ROADSTER 1200
SPORTSTER ROADSTER 883
SPORTSTER S RH 1250
SPORTSTER S
SPORTSTER SEVENTY TWO
SPORTSTER SUPERLOW 1200
SPORTSTER SUPERLOW 883
SPORTSTER XL 883 R
SPORTSTER XR 1200
SPORTSTER
SPRINGER CLASSIC SOFTAIL
SPRINGER SOFTAIL
SS 350
STREET 750
STREET BOB
STREET GLIDE
STREET ROD
STURGIS
SUPER GLIDE CUSTOM
SUPER GLIDE SPORT
SUPER GLIDE
SWITCHBACK
SX 175
TRI GLIDE
ULTRA GLIDE
ULTRA LIMITED
V-ROD
WIDE GLIDE
WL 750 CC
ZIJSPAN
Contact
Sitemap
Disclaimer
© 2000 - 2025 Motoroccasion