Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SERVICECAR - 1959

Garantie: Nee
Onbekend
White
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson Servi-car

- Bouwjaar 1959
- Hydra glide voorvork
- Originele hd sirene op voorwiel
- Originele Delco remy claxon
- Originele HD handvaten
- Originele HD floorboards & brake pedal pad
- 750 cc
- 3 versnellingen + 1 achteruit
- Zwarte velgen gespaakt
- Zwarte voorvork
- Zweefzadel
- Stalen bak
- Originele servi car wielen

Servi car uit 1959. In het verleden geheel gerestaureerd en motorblok / bak gereviseerd. Hier en daar lichte patina aanwezig, maar het geheel verkeert in nette en goede staat. Een bod doen mag, maar alleen bij serieuze interesse, en daarbij behorend dus ook een serieus bod. De servi-car komt uit een prive collectie, en is geconserveerd weggezet. Moet weer opgestart worden.

Momenteel alleen per e-mail bereikbaar op: info@harliepleats.nl
Inruilen op deze servi car is niet mogelijk. Bezichtiging alleen op afspraak, en alleen bij serieuze interesse.





Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion