Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1 - 1991

40389 Km
GROEN
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
honda - cb-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Door ROSA MOTOREN tot Café Racer omgebouwde CB1. Is voorzien van nieuwe banden, ketting set en heeft net grote beurt gedhad. 25 KW dus ook geschikt voor A2 rijbewijs. Ook leverbaar met vol (47 kw) vermogen.

• De getoonde prijs is inclusief aflevering en rijklaar maak kosten, dus geen bijkomende kosten.
• Inruil mogelijk
• Financiering mogelijkheden (ook zakelijk).

Rosa Motoren is een allround dynamisch motorbedrijf in Zuid Limburg.
Door onze geringe omvang en heldere manier van werken staat de kwaliteit en de persoonlijke aandacht voor onze klanten en hun motoren op een hoog niveau.
Of u nu een gebruikte motor of een nieuwe motor wilt kopen, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Ons team, met meer als 35 jaar ervaring, staat klaar voor alle beurten, reparaties, storing analyse en banden service die uw motor nodig heeft om goed en veilig te blijven functioneren.
Bij Rosa Motoren kunt u tevens terecht voor restauratie, schade taxaties / herstel en personaliseren van uw motorfiets.
Op onze Tovami vermogenstestbank is het mogelijk om uw motor te testen en optimaal af te laten stellen.
Op onze “zolder” vind u een voorraad gebruikte motoronderdelen en wij beschikken over een motorstalling.

ROSA MOTOREN
Zoerbeemden10A
6245LR Eijsden
043 408 5555
www.rosamotoren.nl
  • do open

Opties en Accessoires:
mini RAW, Sportdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rosa Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion