| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda CBF 600 S ABS
Keurige motor.
Mooie kleur blauw
Word geleverd incl:
"Topkoffer (org.Honda)
- We zijn CF Moto, Benelli en Morbidelli dealer.
We hebben van diverse modellen - ook in de showroom - demo's voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 4-cilinder in lijn |
| Boring x slag | 65 mm x 65 mm |
| Cilinder inhoud | 600 cc |
| Comp. verhouding | 11.6:1 |
| Kleppen | DOHC, 4 kleppem per cilinder |
| Brandstof toevoer | 34mm slanted flat-slide VP-type carburettors |
| Ontsteking | Computer gestuurde digitale transistor met electronische vervroeging |
| Vermogen | 78.2 pk / 58.3 kW bij 10500 tpm |
| Max. koppel | 58 Nm bij 8000 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 2.928 |
| Overbrenging | O-ring ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 19 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | optie |
| Frame | Mono-backbone; rectangular-section steel tube |
| Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
| Vering achter | Monoshock schokdemper met 7-voudige instelbare veervoorspanning, 125 mm veerweg |
| Remmen voor | 2x296x4.5 mm gecombineerd remsysteem met driezuigerremklauwen en gesinterde remblokken |
| Remmen achter | 240x5 mm gecombineerde remsysteem met enkelzuigerremklauw en gesinterde remblokken |
| Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
| Achterband | 160/60 ZR 17 M/C (69W) |
| Wielbasis | 1480 mm |
| Lengte | 2170 mm |
| Breedte | 765 mm |
| Hoogte | 1230 mm |
| Zithoogte | 785 mm |
| Drooggewicht | 202(drooggewicht kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 |
Langenberg Motors |
|
Printer 11
Coevorden
Plan de route
|
 |
0524-524977
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken