Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2014, 7782 Km
Merkdealer
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2014, 39398 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
2015, 0 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2015, 11280 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2015, 17263 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 31421 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2016, 33236 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 21097 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 11430 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 37000 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 R
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 350 F
CB 400
CB 450
CB 500 F
CB 500 X
CB 500
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R NEO SPORTS CAFE
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 1100
CBX 650
CMX 1100 REBEL
CMX 250 REBEL
CMX 500
CR 500 R
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125 F
CRF 250 RX
CRF 250
CRF 450 RL
CRF 450
CRF 50 F
CRF 50
CTX 1300
CX 500
DAX
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1100 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
LEAD
MONKEY Z 125
MONKEY Z 50
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NSR 125
NSR 250 R
NSS 125 FORZA
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
PES 150
RC 45 HRC
SCV 100 LEAD
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 1300 PAN EUROPEAN
TRX 700
V 45 MAGNA
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 125 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 500 S
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XLV 750 R
XR 600 R
XRV 750 AFRICA TWIN
© 2000 - 2022 Motoroccasion