Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
MATTE WARM ASH
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: Honda Motor Europe Ltd Netherland Branch Doornveld 180 - 184 B-1731 Zellik, BE 0207070126 www.honda.nl mc.benelux@honda-eu.com

De NT1100 is een doordachte, verfijnde en uiterst moderne toermachine. En we hebben ze net een upgrade gegeven.

De tweecilinder heeft nu meer koppel in het lage tot middelhoge toerengebied voor een betere acceleratie.

Een sportieve nieuwe kuip huisvest het eenvoudig te verstellen scherm en de LED-koplampen met nieuwe DRL-knipperlichten, terwijl een nieuwe IMU-besturingsunit (Intertial Measurement Unit) de basis vormt van het opgewaardeerde elektronicapakket dat de rijmodi regelt.

De verbeterde reactie van het optionele DCT bij lage snelheden maakt ook echt een verschil, net als de keuze voor elektronische vering (ES) die de NT1100 naar een andere plaats brengt. Absolute perfectie tijdens het rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO MORINI
© 2000 - 2025 Motoroccasion