| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Beschrijving
Honda Xl 700 V Transalp V ABS van het bouwjaar 2010 met een kilometerstand van 36918. deze motorfiets bevind zich in een zeer nette staat. De motorfiets is ook geschikt voor zowel een A rijbewijs als een A-2 rijbewijs (in overleg).
Deze A/A2 motorfiets word afgeleverd met een grote onderhoudsbeurt en een setje nieuwe banden. Tevens bieden wij ook een garantie van 6 maanden op de motorfiets.
Algemene gegevens
Kilometerstand: 36.918
Motortype: 4 takt v-twin
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2010
Versnellingstype: Voetgeschakeld (5)
Kleur: Zwart/wit/rood
Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 680 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 44 KW / 60pk
Koppel: 60 NM
Droog gewicht: 214 kg
Opties
- ABS
- Topkoffer
- Zijkoffers
- Leovince uitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | liquid cooled, 8-valve SOHC |
| Boring x slag | mm x mm |
| Cilinder inhoud | 680 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 59 pk / kW bij 7750 tpm |
| Max. koppel | 60 Nm bij 5500 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | Five-speed |
| Verhouding | |
| Overbrenging | O-ring sealed chain |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Semi-double-cradle box-section steel tube |
| Vering voor | 41mm leading-axle telescopic fork, 177mm axle travel |
| Vering achter | Pro-Link with adjustable compression damping, 173mm axle travel |
| Remmen voor | 256mm disc with three-piston callipers |
| Remmen achter | 240mm disc |
| Voorband | 100/90 |
| Achterband | 130/80 |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | |
| Drooggewicht | 214 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
Erison motoren bestaat sinds 2005 en na het openen van onze motorzaak werd er in 2006 ons eigen raceteam opgericht met Eric’s jongste zoon Lesley als coureur. Dat heeft geresulteerd in ontelbare ervaringen en zeer geavanceerde kennis van de motorfiets. Het hoogtepunt van het raceteam werd in 2016 ervaren met het behalen van de ONK en Benecup Supersport 600 titel.
Momenteel runt Lesley het progressieve motorbedrijf. Al onze race belevenissen en kennis vloeien dan net als onze passie voor motoren door onze winkel heen. Deze passie en kennis willen wij graag met u delen, dus kom gerust eens langs voor een bakje koffie!
 |
Erison Motoren |
|
Twentepoort West 34
Almelo
Plan de route
|
 |
0546-565991
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken