Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2016, 41500 Km
Merkdealer
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2016, 27592 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 10599 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 14000 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2016, 11375 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 10341 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 40000 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2018, 14000 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.989,- p/mnd klik hier
2018, 3157 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2019, 24800 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.989,- p/mnd klik hier
2019, 5413 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2019, 7415 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 19073 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 19000 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 9000 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 2100 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2021, 9350 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2021, 7411 Km
Merkdealer
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2022, 5500 Km
Merkdealer
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2022, 15226 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Duo Glide" betekent: Fabrieksnaam voor het model dat Harley-Davidson uitbracht in 1958. De naam dankt deze 1200CCv-twin kopklepmotorfiets aan het feit dat voor het eerst niet alleen een hydraulische voorvork, maar tevens hydraulische achterschokbreking werd toegepast. De achtervering bestond uit een scharnierende achterbrug of swingarm met twee telescopische achterschokbrekers. Het was het moment dat Harley-Davidson brak met het stijve of hardtail frame, dat geen achtervering had. De Duo Glide werd in 1965 opgevolgd door de Electra Glide.
© 2000 - 2024 Motoroccasion