Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
ZWART
Vermogen:
62 kW
Teller:
28.543 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
indian - chieftain
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Zeer mooie goed onderhouden indian
Type : chieftain
Bwj. : 4-2014
eerste eigenar 
kleur : zwart
Hoger verstelbaar  windschermglas
Valbeugels voor en achter
Afneembare Sissy-Bar met kussen
Ruggesteun bestuurder
Garmin navigatie
Div. Chrome Accesoires
Prijs : 18950.-

Incl. Servicebeurt
3 maanden garantie

Typefouten voorbehouden
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Koffer, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion