Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 - 2010

Garantie: Ja
35350 Km
Zwart Geel
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen deze Versys 650 het gaat hier om het tweede model met de andere koplamp.

Motorfiets is net voorzien van een nieuwe set Michelin banden en nieuwe ketting en tandwielen.

Motorfiets is voorzien van een hogere donkere ruit en een topdrager met daarop een Givi topkoffer.

Super fijn rijdende All Road motorfiets met het betrouwbare 2 cilinder motorblok met het leuke karakter.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Voorspatbord heeft een kleine beschadeging door het keer vergeten van het schijfremslot.

Verder ziet motor er netjes uit voor zijn leeftijd.

Inruil en financiering is op deze motor mogelijk.

De koffie staat klaar.




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
garantie, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion