Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 6 N / DIVERSION - 2009

Garantie: Ja
23477 Km
Wit
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer fijn rijdende betrouwbare motorfiets. Deze Yamaha XJ 6 in de naked uitvoering.

Motor heeft een nog zeer lage kilometer stand en dat is de hele motor aan te zien.

Deze 4 cilinder met injectie rijd super lekker en soepel maar heeft ook met wat hogere touren nog aardig wat pit.

Voorzien van kleine knipperlichten maar ook de originele zijn er nog bij aanwezig. 

Verder voorzien van een topkofferdrager van het merk Givi waar eventueel een topkoffer op is te plaatsen.

Ook zitten er een paar zijtas beugels op als je er bijvoorbeeld een paar tassen op wil hangen , handig als je bijvoorbeeld wat meer mee wilt nemen met een eventuele rit of vakantie trip.

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, garantie, knipperlichten, andere, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, Originele uitlaat, topkofferdrager, Zadeltasbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion