| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer leuke XJ 6 N perfect rijdende en betrouwbare motorfiets.
Zowel ervaren of beginnende rijder of rijdster kunnen perfect met de 4 cilinder met injectie overweg erg soepel maar met wat meer toeren zeker lekker vlot.
Voorzien van kleine knipperlichten en een korte kentekenplaathouder maar ook de originele spullen zitten er nog bij.
Eventueel hebben we er nog een luxe zadel voor bij.
Motorfiets krijgt van ons garantie en een afleverbeurt zodat je veilig de weg op kan.
- Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.
Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde viertakt parallel viercilinder |
| Boring x slag | 65.5 mm x 65.5 mm |
| Cilinder inhoud | 600 cc |
| Comp. verhouding | 12.2:1 |
| Kleppen | 4 kleppen DOHC |
| Brandstof toevoer | injectie |
| Ontsteking | TCI |
| Vermogen | 76.4 pk / 57 kW bij 10.000 tpm |
| Max. koppel | 59.7 Nm bij 8.500 tpm |
| Koppeling | natte meerplaten |
| Versnellingsbak | Constant mesh 6-speed |
| Verhouding | 37/13 (2.846) |
| Overbrenging | ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17.3 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | optie |
| Frame | Diamant frame |
| Vering voor | Telescoopvork, veerweg 130 mm |
| Vering achter | Swingarm (mono cross), veerweg 130 mm |
| Remmen voor | dubbele remschijf, diameter 298 mm |
| Remmen achter | enkele remschijf, diameter 245 mm |
| Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) (tube less) |
| Achterband | 160/60 ZR17M/C (69W) (tube less) |
| Wielbasis | 1440 mm |
| Lengte | 2120 mm |
| Breedte | 770 mm |
| Hoogte | 1210 mm |
| Zithoogte | 785 mm |
| Drooggewicht | 195 kg |
| Leverbare kleuren | Ocean Depth, Graphite, Lava Red |
| Beschrijving | Compleet nieuw 600 cc 4 cilinder motorblok

Optimale vermogensafgifte

Nieuw frame zorgt voor sublieme rijeigenschappen

Standaard voorzien van ABS |
| Dealerschappen: MOTO GUZZI |
September 2017 zijn wij opnieuw gestart met een vernieuwde kledingshop.
We hebben mooie collectie helmen, kleding, schoenen, laarzen en andere benodigdheden. We hebben helmen van de volgende merken: HJC, IXS, SHARK en Schuberth. Van kleding: IXS, SECA, HELD, JHS en Grand Canyon. De kledingshop hanteert dezelfde openingstijden als van de motorzaak. We helpen u graag om een mooi compleet plaatje te maken met uw motor!
Graag tot ziens!
 |
Koeman Motoren |
|
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
|
 |
035-5254276
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken