Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z E-1 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Metallic Bright Silver
Vermogen:
5 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Beleef plezier in je dagelijkse woon-werkverkeer. Kawasaki biedt geëlektrificeerde opwinding met zijn nieuwe, pure EV-motorfietsen. Geef je dag spanning met de Z e-1. Kawasaki – een bedrijf met zeventig jaar ervaring in de ontwikkeling van hoogstaande motoren – luidt een nieuw tijdperk in met de onthulling van twee baanbrekende, batterij-aangedreven, emissievrije EV-machines.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Deze motor is op voorraad bij:
KAWASAKI Z E-1
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z E-1
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z E-1
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
Aanbieder
Kawasaki Benelux
Jacobus Spijkerdreef 1-3
Hoofddorp
Plan de route
Zoek een Kawasaki dealer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion