Home
Contact
Disclaimer
Sitemap
Login
Nieuwsbrief:
Aanmelden
Motorplein
Motoren zoeken
Motor gegevens
Alle motoren
Aanbiedingen
Favorieten
ZOEK:
Motor zoeken
Eenvoudig zoeken
Geavanceerd zoeken
MODELLEN 2025
Occasions
Nieuw
Merk:
Type:
Categorie:
Categorieën
All Off Road
Cross
Custom Cruiser
Enduro
Minibike
Motorscooter
Naked
Overig
Quad
Retro
Sport
Super Sport
Supermotard
Toer
Trial
Trike
Zijspan
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
▼
Minder opties
▲
Motorinhoud:
-
Vermogen:
-
Geschikt voor:
Electrisch
BTW Verrekenbaar
Afstand:
Alle
10 km
25 km
50 km
75 km
100 km
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
MODELLEN 2025
Advertentie
Like ons op facebook
Motoroccasion
Zoeken
Sorteer op:
Merk + Type ↗
Merk + Type ↘
Bouwjaar ↗
Bouwjaar ↘
Prijs ↗
Prijs ↘
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.
Een stukje historie:
BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KTM
1050 ADVENTURE
1090 ADVENTURE
1190 ADVENTURE
1190 RC 8
125 DUKE
125 ENDURO R
125 LC2
125 SMC R
125 SX
1290 SUPER ADVENTURE R
1290 SUPER ADVENTURE S
1290 SUPER ADVENTURE
1290 SUPER DUKE GT
1290 SUPER DUKE R EVO
1290 SUPER DUKE RR
1290 SUPER DUKE R
1390 SUPER ADVENTURE R
1390 SUPER ADVENTURE S EVO
1390 SUPER ADVENTURE S
1390 SUPER DUKE GT
1390 SUPER DUKE R EVO
1390 SUPER DUKE R
150 EXC TPI
150 EXC
200 DUKE
250 EXC
250 SX-F TROY LEE DESIGNS
250 SX-F
250 SX
300 EXC CHAMPION EDITION
300 EXC HARDENDURO
300 EXC
300 SX
350 EXC-F CHAMPION EDITION
350 EXC
350 SX F
390 ADVENTURE X
390 ADVENTURE
390 DUKE
390 ENDURO R
390 SMC R
450 EXC
450 SMR
450 SX F
450 SX-F FACTORY EDITION
450 SX
50 SX FACTORY EDITION
50 SX
500 EXC
600 LC 4
640 DUKE II
65 SX
690 DUKE R
690 DUKE
690 ENDURO R
690 ENDURO
690 SMC R
690 SMC
690 SUPERMOTO R
690 SUPERMOTO
790 ADVENTURE R
790 ADVENTURE
790 DUKE L
790 DUKE
85 SX
890 ADVENTURE L
890 ADVENTURE R
890 ADVENTURE
890 DUKE GP
890 DUKE L
890 DUKE R
890 DUKE
890 SMT
950 SUPERMOTO
990 ADVENTURE
990 DUKE GP
990 DUKE R
990 DUKE
990 RC C
990 RC R
990 SUPER DUKE R
990 SUPER DUKE
990 SUPERMOTO R
990 SUPERMOTO T
BRABUS 1300 R
FREERIDE E-XC
RC 125
RC 390
SX-E3
SX-E5
Contact
Sitemap
Disclaimer
© 2000 - 2025 Motoroccasion