Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 4945 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2017, 213 Uur
Merkdealer
KTM 350 EXC F SIX DAYS
KTM 350 EXC F SIX DAYS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2017, 10786 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2018, 136 Uur
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2019, 343 Uur
Merkdealer
KTM 350 EXC F SIX DAYS
KTM 350 EXC F SIX DAYS
€ 7.000,- p/mnd klik hier
2019, 4719 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F SIX DAYS
KTM 350 EXC F SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2019, 6787 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2020, 15962 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2020, 8178 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 8.100,- p/mnd klik hier
2020, 4332 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F SIX DAYS
KTM 350 EXC F SIX DAYS
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2020, 7702 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F SIX DAYS
KTM 350 EXC F SIX DAYS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2022, 230 Uur
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2022, 3890 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2023, 2040 Km
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2023, 62 Uur
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 13.549,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 350 EXC F SIX DAYS
KTM 350 EXC F SIX DAYS
€ 14.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 350 EXC F SIX DAYS
KTM 350 EXC F SIX DAYS
€ 14.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 13.449,- € 14.449,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 14.449,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion