Nieuwsbrief:

KTM  390 ADVENTURE - 2022

Prijs:
€ 5.990,- € 6.990,-
Bouwjaar:
2022
Kleur:
Antraciet metallic-oranje
Vermogen:
32 kW
Teller:
5.150 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende KTM 390 ADVENTURE, voorzien van:
  • ABS
  • WP vering voor en achter
  • Handkappen
  • LED knipperlichten
  • Komt van 1e eigenaar
  • Dealer onderhouden
  • Geschikt voor A2 rijbewijs

Deze motorfiets verkeert in nieuwstaat!
Nu afgeprijsd van € 6990,- voor € 5990,-
 
  • Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
    Voor voorwaarden lees onze website.

    Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
  • Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Roefs Motor Trading
Groesweg 33
Maasbree
Plan de route
077-3511541
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion