Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 V4 ABS ADVENTURE - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Zwart
Vermogen:
77 kW
Teller:
60.313 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - stelvio-1200-v4-abs-adventure
moto-guzzi - stelvio-1200-v4-abs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen meer info volgt.

Deze Moto Guzzi Stevio in de NTX uitvoering dus met de Aluminium zijkoffers en carterplaat en valbeugels met extra lampen.

Verder voorzien van een hogere ruit, Givi topkoffer, handvatverwarming en Traction Controll.

Foto's komen er aan.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Cardan aandrijving , extra lampen, garantie, Handkappen, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, middenbok, Onderkuip, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Valbeugel, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion