Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 SPORT - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
.
Vermogen:
67 kW
Teller:
39.128 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

MOTO GUZZI V 11 SPORT - 2001


- Kenteken: MD-TH-17
- Merk: Moto Guzzi
- Model: Sport
- Tellerstand: 39128 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1064 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: KR
- Vermogen: 67 kW / 91pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeer nette en prima lopende V11 met weinig km en in de mooiste kleurstelling, mooi verzamelaarsobject, Let op !! versnelling schakelt niet goed door en accu defect.
Prijs is op basis van "zo mee"



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Frans Bleeker Motoren en Auto s
De Alde Mar 7
Dronrijp
Plan de route
0517-233400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion