 |
| Motor | V-Twin, 4-stroke, luchtgekoeld |
| Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
| Cilinder inhoud | 853 cc |
| Comp. verhouding | 10.5 : 1 |
| Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Marelli MIU single-body electronic injection |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 55 pk / 40,44 kW bij 6250 tpm |
| Max. koppel | 62 Nm bij 3000 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | ALS steel twin tube cradle frame |
| Vering voor | Traditionele veervork, Ø 40 mm, veerweg 130mm |
| Vering achter | Swingarm, dubbele schokdempers met aanpasbare vering, veerweg 97 mm |
| Remmen voor | stainless steel floating disc, Ø 320 mm Brembo opposed four-piston callipers |
| Remmen achter | stainless steel floating disc, Ø 260 mm opposed two-piston callipers |
| Voorband | 130/90 - 16 |
| Achterband | 150/80 B 16 |
| Wielbasis | 1465 mm |
| Lengte | 2185 mm |
| Breedte | 840 mm |
| Hoogte | 1160 mm |
| Zithoogte | 780 mm |
| Drooggewicht | 199 kg |
| Leverbare kleuren | Nero Massiccio, Grigio Sport |
| Beschrijving | De V9 is de nieuwe incarnatie van de zuiverste geest van Moto Guzzi. Een geest die geen compromis kent. Een geest die, bij elke keuze, trot verklaart: Ik ben wat ik ben. De V9 is alleen dat: authentiek in elk detail; authentiek in het gebruik van sterke en hoogwaardige materialen zoals staal en aluminium, en bij de keuze van prestigieuze componenten; authentiek in de behendigheid waarmee het reageert op uw rijstijl; en authentiek in de spannende koppel van de nieuwe 850cc motor. |