Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC (GOUD METALLIC)
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco Trike 
Type : Rf-1 Pur -3 GT 
140 Pk Turbo 35 Anniversary Edition
Nieuw !
Motorinhoud : 1500 Cc
7 Versnellingen
Kleur : Goud Metallic
A.P.K T/M 06 - 2028
Banden Voor : 200/50/R17 Op Chrome Nexus Velg
Banden Achter : 295/35/R18 Op Chrome Nexus Velgen
R.V.S Zijbeschermbeugel
R.V.S Duo Passagierrailing 
R.V.S Sissybar Duorijder
R.V.S Verstelbare Rem
R.V.S Verstelbare Voetsteunen Voor Duo Passagier
Spoiler In Kleur : Zwart
Koffer + Neksteun +Kussen
Kleur Zitjes : Zwart 
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Spigels 
Chrome Handvatten
Snelga
 Chrome Electroniche Km + Toerenteller Cockpit
6 X Koplampenset
Sportline Uitlaat
Style H.D Stuur
Geluidsysteem
Comfortpakket 
7 speed Automaat Power Punch
A.B.S
One Key Syteem
Cruisecontrol
Instelbare Veren < Perforance 
Stoelverwarming
2 Kleuren spuitwerk
Automaat Turbo 177 PK

2 Jaar Garantie
Prijs 54.650,-



 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Koffer, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion