Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BEAR 650 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Two for Nine
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Maak kennis met de Royal Enfield Bear 650, een motorfiets die retro charme en moderne kracht combineert. Gebaseerd op de Interceptor 650, is deze scrambler geïnspireerd door de iconische overwinning van Eddie Mulder tijdens de Big Bear Run van 1960. Met een opvallend scrambler-ontwerp, een 650 cc parallelle tweecilindermotor, en indrukwekkende bodemvrijheid van 184 mm, staat deze motor voor avontuur, stijl en kracht.

Ontdek de kracht van de Royal Enfield Bear 650

Aangedreven door de bekende 650 cc tweecilindermotor, levert de Bear 650 een robuuste 47 pk en 56,5 Nm koppel. Het innovatieve 2-1-uitlaatsysteem verhoogt de powerband, terwijl de motorfiets licht blijft dankzij de enkele uitlaatdemper. Deze eigenschappen zorgen voor ongekende prestaties en een soepele rit, zowel op straat als op ruigere paden.

Pure Scrambler-DNA: De Stijl en Kracht van de Bear 650

Met een iconisch scrambler-uiterlijk, retrobanden, een gecontoureerd zadel, en een opstaande zadelbeugel biedt de Bear 650 alles wat je zoekt in een scrambler. Verkrijgbaar in drie kleurstellingen – Petrol Green, Golden Shadow, en de Two Four Nine special edition – roept deze motorfiets de nostalgische energie van de Californische woestijn op.

De Royal Enfield Bear 650: Voor de Motorrijders die Vertrouwen.

De Bear 650 is ontworpen voor motorrijders die hun eigen weg willen vinden. De Showa vering, grotere bodemvrijheid en uitschakelbaar ABS maken deze motor perfect voor zowel off-road als stadsgebruik. Met een breed stuur en comfortabele voetsteunen biedt de Bear 650 niet alleen stijl, maar ook uitstekende rijprestaties en vertrouwen op elk terrein.

Beschikbare kleuren:

Golden Shadow ( € 9.499,-)

Petrol Green ( € 9.399,-)

Two Four Nine ( € 9.599,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Bear 650
Kleur Two Four Nine
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.299,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.599,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion