Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Nieuw
Teal Green
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Iconische Stijl en Moderne Details van de Royal Enfield Classic 650

Met klassieke kenmerken als een druppelvormige brandstoftank en vintage ronde koplampen behoudt de Classic 650 de herkenbare charme van Royal Enfield. De moderne afwerking, zoals het vernieuwde zadel en bredere banden, geven de motor een unieke combinatie van old-school esthetiek en moderne functionaliteit.

Kracht en Controle: Het Hart van de Royal EnfieldClassic 650

Uitgerust met de veelgeprezen 648 cc parallelle Twin-motor, biedt de Classic 650 indrukwekkende acceleratie en soepele vermogensafgifte. Dankzij de rustige gasrespons en minimale vibraties is dit model ideaal voor rijders die een mix van kracht, balans en rijcomfort zoeken.

De stijlvolle Royal Enfield Classic 650 voor elke rijder

Met kleurstellingen zoals Vallam Red, Teal en Black Chrome eert de Classic 650 het erfgoed van Royal Enfield met een vernieuwde twist. Deze kleuren versterken de klassieke vormen en details van de motor, waardoor hij perfect past bij rijders die oog hebben voor stijl.

Beschikbare kleuren:

Vallum Red ( € 9.199,-)

Black Chrome ( € 9.299,-)

Teal ( € 9.099,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 650
Kleur Teal Green
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.799,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.099,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion