Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 1000 ABS ADVENTURE
SUZUKI V-STROM 1000 ABS ADVENTURE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2016, 24914 Km
HONDA CL 500
HONDA CL 500
€ 8.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 II RACER
MOTO GUZZI V 7 II RACER
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2012, 39800 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.890,- p/mnd klik hier
2020, 43300 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200
DUCATI MULTISTRADA 1200
€ 7.000,- p/mnd klik hier
2010, 49943 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2007, 48660 Km
BMW K 1
BMW K 1
€ 7.600,- p/mnd klik hier
1989, 41280 Km
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2022, 2100 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXBR
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXBR
€ 42.950,- p/mnd klik hier
2018, 3013 Km
Merkdealer
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2014, 36789 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 14.350,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2020, 42568 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING F6B
HONDA GL 1800 GOLDWING F6B
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2020, 6800 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
€ 6.999,- p/mnd klik hier
1989, 31838 Km
MotoXpert, FLEVO
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2023, 2900 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 8.200,- p/mnd klik hier
2008, 26163 Km
SUZUKI GSX-S 1000 GX
SUZUKI GSX-S 1000 GX
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
APRILIA RSV 4 R APRC
APRILIA RSV 4 R APRC
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 38070 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 38.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion