Nieuwsbrief:

SUZUKI  ADDRESS 125 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
2 KLEUREN
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - address-125
suzuki - address-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2026
Garantie: 120 MND FABRIEKS

Suzuki presenteert de vernieuwde Address 125, een compacte en zuinige motorscooter met nog meer comfort en vernieuwde elektronica. Met een fris design, verbeterde prestaties en extra gebruiksgemak is de Address 125 dé ideale keuze voor dagelijks woon-werkverkeer en stadsritten.

Technologische vernieuwingen

De scooter is voorzien van een nieuw en overzichtelijk LCD-display met Eco Drive Indicator, waarmee de berijder eenvoudig kan zien hoe zuinig hij rijdt. Daarnaast is de verlichting nu volledig LED voor een moderne uitstraling en verbeterde zichtbaarheid. Ook zijn de reflectoren verplaatst van de achterzijde naar de voorzijde. Praktisch gemak komt terug in de nieuwe tankdop-cover, die eenvoudig te openen is via de contactschakelaar.

Prestaties en efficiëntie
De motor blinkt uit in het lage verbruik van slechts 1,9 liter per 100 kilometer. Daarbij voldoet de vernieuwde Address 125 nu aan de Euro 5+ norm. De CVT-instellingen zijn aangepast voor een snellere en meer responsieve acceleratie en de motor levert meer koppel in het lage- en midden-toerengebied. Wat het rijden nog soepeler maakt. Suzuki Easy Start maakt wegrijden extra gemakkelijk, na één enkele druk op de startknop ben je klaar om te vertrekken.

Praktische verbeteringen
Ook op praktisch vlak zijn er verbeteringen doorgevoerd. De brandstoftank is vergroot van 5 naar 5,3 liter, wat zorgt voor een grotere actieradius. Onder het zadel is nu 24,4 liter opbergruimte beschikbaar, een flinke toename ten opzichte van de vorige 21,8 liter. Ook is er een tweede opbergvak in het beenschild geplaatst en is de USB-A aansluiting vanaf nu voorzien van verlichting, wat het opladen van accessoires nog gemakkelijker maakt. Daarmee biedt de Address 125 nog meer mogelijkheden voor dagelijks gebruik.



Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion