Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2007, 52000 Km
Merkdealer
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2007, 40966 Km
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2007, 36242 Km
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2008, 47629 Km
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 7.940,- p/mnd klik hier
2008, 32000 Km
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2008, 35122 Km
Merkdealer
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2009, 32448 Km
SUZUKI B KING ABS
SUZUKI B KING ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2010, 26130 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2022 Motoroccasion