Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GS 750
SUZUKI GS 750
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1977, 2936 Km
SUZUKI GS 1000
SUZUKI GS 1000
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1978, 3554 Km
SUZUKI GS 550
SUZUKI GS 550
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1980, 43216 Km
SUZUKI GSX 750
SUZUKI GSX 750
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1981, 35000 Km
SUZUKI GS 1000 L
SUZUKI GS 1000 L
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1981, 44135 Km
SUZUKI GSX 750 S KATANA
SUZUKI GSX 750 S KATANA
€ 99.998,- p/mnd klik hier
1982, 26927 Km
SUZUKI GSX 750 ES
SUZUKI GSX 750 ES
€ 1.850,- p/mnd klik hier
1983, 80500 Km
SUZUKI GS 850 G
SUZUKI GS 850 G
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1983, 83000 Km
SUZUKI GS 550 L
SUZUKI GS 550 L
€ 1.300,- p/mnd klik hier
1985, 18547 Mls
SUZUKI VS 750 INTRUDER
SUZUKI VS 750 INTRUDER
€ 1.975,- p/mnd klik hier
1985, 53260 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1986, 87800 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 1.690,- p/mnd klik hier
1986, 46000 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1986, 39058 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 1.899,- p/mnd klik hier
1986, 20 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1986, 28543 Mls
SUZUKI GV 1400 CALVACADE
SUZUKI GV 1400 CALVACADE
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1986, 16042 Mls
SUZUKI ZIJSPAN
SUZUKI ZIJSPAN
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1986, 42483 Mls
SUZUKI VS 750 INTRUDER
SUZUKI VS 750 INTRUDER
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1986, 1 Km
SUZUKI LS 650 SAVAGE
SUZUKI LS 650 SAVAGE
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1987, 16334 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 1.895,- p/mnd klik hier
1987, 42716 Mls
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creŽren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creŽren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiŽle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van BelgiŽ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2019 Motoroccasion