Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, vloeistof gekoeld, DOHC viercilinder in lijn |
Boring x slag | 79|64 |
Cilinder inhoud | 1.255 |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 98|72|7.500 |
Max. koppel | 108|3.700 |
Koppeling | Hydraulisch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buizen frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar. veerweg 130 mm. |
Vering achter | Swingarm type, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping 4-voudig instelbaar . veerweg 125 mm. |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70ZR-17 M/C 58W |
Achterband | 180/55 ZR-17M/C 73W |
Wielbasis | 1.485 |
Lengte | 2.130 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1.225 |
Zithoogte | 805/825 |
Drooggewicht | 257 (rijkaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Blauw. Grijs. Zwart |
Beschrijving | De krachtige en comfortabele all-rounder!
De compleet nieuwe GSX1250FA combineert een krachtig 1255cc motorblok met perfecte stuureigenschappen en het comfort van een fraai gestylde volledige stroomlijn. De ideale en betaalbare tourmotor voor lange reizen naar het buitenland maar ook zeer geschikt voor sportieve korte stukjes en comfortabel woon/werkverkeer.
|
Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN.
Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt.
Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
| Margraten, Limburg |
| 043-4502451 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over.
De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch.
De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp.
Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken