Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2023

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2022, 9176 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2022, 14575 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2022, 4018 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2022, 562 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2022, 10794 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.690,- p/mnd klik hier
2022, 2114 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.700,- p/mnd klik hier
2022, 13396 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2022, 2800 Km
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2022, 3454 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2022, 1515 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2022, 2800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2022, 1400 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2022, 300 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2022, 11253 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2022, 883 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 16.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 16.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 16.290,- p/mnd klik hier
2022, 4181 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 16.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 16.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2023 Motoroccasion