 |
| Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
| Boring x slag | 73.4 mm x 73.4 mm |
| Cilinder inhoud | 999 cc |
| Comp. verhouding | 12.2 : 1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Injectie |
| Ontsteking | electrisch |
| Vermogen | 152 pk / 112 kW bij 11000 tpm |
| Max. koppel | 106 Nm bij 9,500 tpm |
| Koppeling | meervoudige natte platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | > 285 km/u |
| ABS | ja |
| Frame | aluminium brugframe |
| Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar |
| Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning instelbaar |
| Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
| Remmen achter | 240 mm schijf |
| Voorband | 120/70 ZR-17M/C 58W |
| Achterband | 190/50 ZR-17M/C 73W |
| Wielbasis | 1470 mm |
| Lengte | 2150 mm |
| Breedte | 925 mm |
| Hoogte | 1350 mm |
| Zithoogte | 845 mm |
| Drooggewicht | 214 kg |
| Leverbare kleuren | Blauw,Groen,Zwart |
| Beschrijving | De nieuwe Suzuki GSX-S1000GX

De Suzuki GSX-S1000GX is de allereerste crossover van Suzuki. Hij deelt zijn kernelementen met andere modellen in de GSX-S-line-up en voegt daar een unieke zitpositie en onder meer elektronisch geregelde vering en demping aan toe. Tel daar ook Superbike-prestaties, topcomfort, diverse rijmodi, cruise control en uitgebreide connectiviteit bij op en het resultaat is een Supreme Sport Crossover. Die moet je simpelweg ervaren. |