Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Grijs
Vermogen:
107 kW
Teller:
7.289 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-s-1000
suzuki - gsx-s-1000
suzuki - gsx-s-1000
suzuki - gsx-s-1000
suzuki - gsx-s-1000
suzuki - gsx-s-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De GSX-S 1000 is uitgevoerd een Quickshifter. Verder is de motor standaard. 
Met 12 maanden Bovag garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Benjan Motoren
Kaartenmakersstraat 1
Ridderkerk
Plan de route
0180-418952
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion