Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 250 A
SUZUKI V-STROM 250 A
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2018, 9996 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 250 A
SUZUKI V-STROM 250 A
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2019, 23292 Km
SUZUKI V-STROM 250 A
SUZUKI V-STROM 250 A
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2019, 8628 Km
SUZUKI V-STROM 250 A
SUZUKI V-STROM 250 A
€ 4.300,- p/mnd klik hier
2020, 12632 Km
SUZUKI V-STROM 250 A
SUZUKI V-STROM 250 A
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 11916 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2022 Motoroccasion