Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1999, 13707 Mls
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2000, 36081 Km
Merkdealer
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 3.100,- p/mnd klik hier
2000, 25796 Km
Merkdealer
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2000, 40029 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2003, 18961 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2005, 35011 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion