Nieuwsbrief:

SWM  SUPERDUAL - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De SWM SuperDual-T(ravel) is een allroad motor met het juiste adventure gevoel. Geschikt voor liefhebbers van toertochten, on- en offroad. Ook bij dit model is de SWM doelstelling gehaald, namelijk om een degelijke motor te leveren tegen een zeer redelijke prijs. De Superdual is een lichte en compacte allroad motor, voorzien van alle gemakken die een rijder nodig heeft om comfortabel en betrouwbaar te rijden op de verharde en onverharde wegen. Zo is deze SWM voorzien van een bewezen 600cc eéncilinder en watergekoeld motorblok dat koppel en vermogen vanaf een laag toerental levert. Tevens zijn comfortabele vering en allroad banden voorzien, 19 inch voor en 17 inch achter. De SuperDual-T onderscheidt zich met ABS, een 18 liter metalen benzinetank en de standaard meegeleverde accessoires, zoals een windscherm, valbeugels, carterbescherming en bevestigingsset voor de topkoffer(s). De zijkoffers met bijbehorend kofferrek zijn als optie leverbaar.

 
Specificaties:


Motor: Eéncilinder, 4-tankt, 600cc, watergekoeld
6 versnellingen
Typegoedkeuring Euro 5
Zadelhoogte 895 mm
Remmen: ABS met 300mm BREMBO remschijf voor en 220mm achter
Banden: Voor: 110/80-19 M/C 54P Timsun / Achter 140/80-17 M/C 69P Timsun
Gewicht 196 kg (Full load weight) /
Vermogen: 40Kw / 55Pk






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Femon Parts
Engelandlaan 34
Hazerswoude-Dorp
Plan de route
0172-533829
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion